FANDOM

Hospital
Болница генерално
Уреди

Болница је грађевина која се поставља од стране државе (тј председника државе) како би се заштитиле регије. Сврха болнице је да играчима смањује губитак здравља током ударања у битци и да на тај начин побољшава одбрану регије. Без постављене болнице играчи губе 10 здравља по ударцу, док би са болницом губили од 9.5 до 7.5 у завиности од квалитета грађевине.

За производњу болница је неопходна компанија за болнице и камен као ресурс.

Болнице су такође митске грађевине јер их је врло мали број играча видео током играња, а још мањи број користио! Ни дан данас болнице нису пронашле своју улогу у игри...

Куповина болницаУреди

У случају да не поседујете компанију за прављење болница, болницу можете, као и све остале производе, купити на "Маркету производа"

Кључна ствар је да поседовањем болнице не стичете никакву корист! Болница тек када се постави у неку од регија даје корист, тако да се не препоручује цивилима да је поседују.

Коришћење болницаУреди

Болница има свој век трајања. Након што бранилац изгуби рунду у којој је болница била
Hospital4

постављена, она се аутоматски уништава.

Такође се све болнице уништавају ако бранилац изгуби регију!

Цивилима поседовање болнице у инвентару не доноси никакву корист!

Председник државе одлучује у којој регији и у којој рунди ће бити постављена болница. Закон се ставља на гласање, конгрес га прихвата или одбија.

Након окончања битке у којој се налазила болница, браниоци имају шансу да добију неки од Завоја као дроп. Није неопходно ударати у рунди са постављеном болницом, већ је довољно борити се у било којој од рунди. Број дропова зависи од: укупног броја удараца, броја болница и квалитета болница.

Hospital2

Прављење болницаУреди

Квалитет

Неопходна количина камена

Неопходна продуктивност

Губљење здравља по ударцу

Без болнице

/

/

10

Q1

300

300

9.5

Q2

600

600

9

Q3

900

900

8.5

Q4

1200

1200

8.0

Q5

1500

1500

7.5

Због своје нефункционалности болнице као да не постоје у игри. Проблем представља ограничење броја грађевина које могу бити постављене у свакој од регија па зато сви форсирају одбрамбене системе а не болнице. Ретко ко их комбинује. Проблем представља и што играчи коришењем болница губе нпр 8.5 здравља по ударцу и онда им настају компликације приликом поновног пуњења здравља и немогућности ударања брзих БЕРСЕРК удараца.