FANDOM

ДржављанствоУреди

Држављани земље добијају одређена права, права која немају играчи који одлуче да се само преселе. Држављанство вам омогућава да гласате на изборима, да постанете члан политичке странке, да се кандидујете за председника земље или конгресмена, као и да објављујете узвике у тој земљи.

Савет: Када аплицирате за држављанство, дајте што више информација како би имали веће шансе да добијете држављанство тражене земље.

Пример: Мексиканац аплицирао за српско држављанство:

CSExample

Промена држављанства Уреди

Да би променили држављанство прво треба да поднесете захтев кликом на ЗемљаДржављанство

Након што пошаљете ваш захтев за промену држављанства, он ће постати видљив свим осталим играчима, али ће само неко од конгресмена моћи да га одобри.

Зато је потребно да будете стрпљиви, ако треба и да подмитите неког конгресмена (ово нисте чули од мене).

Правила Уреди

  • Не можете бити члан политичке странке, као ни конгресмен, а ни председник земље у тренутку подношења захтева за промену држављанства. Потребно је да поднесете оставку тј. да иступите из политичке странке.
  • Можете аплицирати само у једној земљи и док се ваш захтев разматра, не можете слати захтеве осталим земљама.
  • Сваки когресмен може да прихвати одређени број захтева.

ФормулаУреди

n / 10

n - број гласова на конгресним изборима

Пример:

Ако је конгресмен на изборима добио 95 гласова, моћи ће да одобри 10 држављанстава (95/10 = 9.5 а заокружује се на први већи број тј на 10).

Прихваћена држављанстваУреди

Док чекате да вам се одобри захтев, можете кликом на "Покажи прихваћена држављанства" да видите ко је све добио држављанство земље у којој аплицирате.

CSExample2