FANDOM

Мотивациони пакетиУреди

Омогућавају вам да повећате ваше дневне лимите на храну. Захваљујући њима, q5 кући и q5 имању, можете да имате 20 лимита на храну и 15 на поклоне!

Сваког новог играча кога мотивишете добијате по један лимит, максималан број лимита који можете да добијете по дану је 5.

Screenshot 9

Претрага играчаУреди

Да би повећали своје лимите, морате прво да нађете неког ко се регистровао у последња 24 сата. Постоје два начина претраге.

Претрага он-лине играчаУреди

Кликнете на Статистике -> Статистика нових играча и појави вам се следећа слика:

Motivacija

Мали број регистрованих играча од којих је по обичају, већина већ добила мотивационе пакете. Морате да будете "брзи", најбоље је већ након промене дана да пронађете 5 нових играча и да их мотивишете. Како дан пролази, тако се и проналажење нових играча отежава. Превише јачих играча жели да повећа своје лимите и некад је наћи новајлију права лутрија.

Мотивација4

Чим се нови играч региструје, све три врсте мотивације су могуће, али већ након минут-два, "новајлија позелени" и онда морате да чекате да се неко нови региструје.

Мотивациј5

На располагању имате 3 врсте мотивација:

  • Давањем 3q1 оружја
  • Давањем 2q3 хлеба
  • Давањем 1q3 хлеба
Играчи који немају лимите 15/15 тј не поседују q5 кућу и q5 имање нема потребе да се додатно троше на мотивационе пакете!
Боље штедите за некретнине како би подигли лимите на 15/15, па тек онда да јурите неки максимум. Имајте у виду да 20/15 лимита тражи доста оружја!
А ако немате оружје, бесмислено је дизати лимите да би после голоруки ударали.

Након што мотивишете новог играча, добијете овакав инфо:

Motivacija6
.
.
.
.
Motivacija7
После 5 успешних мотивација ће вам изаћи упозорење:
Тиме сте успешно повећали своје лимите на храну за 5 додатних. Након промене дана идете све испочетка :)
Напомена: Једном новајлији не можете послати два или три пакета, већ само један!
.
.
.
.
.
.

Претрага офф-лине играчаУреди

У случају да код Статистике -> Статистика нових играча нема новајлија за мотивисање (што је у већини случајева), можете их наћи на још један начин.
Кликните на Земља -> Економија и код "нови играчи данас", кликнете на покажи детаље.
Motivacija9
.
Motivacija10
.
Видећете листу свих новајлија које су се регистровале у Србији у последња 24 сата! Нажалост, тај број је углавном мали, у овом случају (десно) само три играча...
.
.
.
.
Ако нема никог ни у Србији ко би могао да прими мотивациони пакет, онда из падајућег менија уместо "Србија", ставите на "Било која земља":
Motivacija8
Појављује вам се списак свих регистрованих играча у последњих 24 сата!

Тај списак обично има преко десетак страна:

Motivacija13

.
.
Имајте на уму, да некад ни на том списку нема слободних играча, посебно ако покушавате пар сати пред промену дана да мотивишете.
Мотивацију вршите преко мале иконице коју налазите на профилу новајлије:
Motivacija11
.
.

Ако нема иконице, онда је новајлија већ примио све три врсте мотивационих пакета.