FANDOM

Gift

ПоклониУреди

Поклоне користе играчи како би вратили своје здравље током ратовања.

Током једног дана можемо конзумирати највише 10 поклона. Тај лимит се може повећати на 15 коришћењем имања, али и изнад 15 ако се купе за Gold одређени бустери.

Најбоље је лимите искористити поклонима што већег квалитета, јер што је већи квалитет поклона који се конзумира, тиме се ваш број удараца у битци повећава, самим тим и начињена штета.

Производња поклонаУреди

За производњу поклона вам треба компанија за производњу поклона и
Gift2
дијаманти као ресурс који је неопходан за производњу.

Слика 1 - пример компаније за производњу поклона

Углавном се за враћање здравља користе само к5 поклони, док се к3 поклони користе за мотивацију нових играча. Зато се не препоручује да оснивате компанију к1, к2 или к4 већ искључиво к5 или евентуално к3 јер нећете имати коме да продате своје производе! 

Табела вам показује колико је потребно сировина да би се направили поклони.

Квалитет Потребна количина дијаманата Потребна продуктивност Враћање здравља
Q1 2 2 10
Q2 4 4 20
Q3 6 6 30
Q4 8 8 40
Q5 10 10 50

Када конзумирамо к5 поклон враћа нам се 50 здравља ( нпр. к3 поклон враћа 30 здравља). Један ударац потроши десет здравља, што значи да са једним к5 поклоном можемо нанети пет удараца, док би са к1 поклоном могли само једном да ударимо.

Куповина поклонаУреди

Поклоне можете купити ако одете на МаркетМаркет производа

Поклони су обично дупло скупљи од хлеба, пошто је потребна дупло већа продуктивност за њихову производњу.

Зато се препоручује да редовно купујете хлеб и прво трошите све лимите на хлеб, а ако вам претекне пара да онда трошите и лимите на поклоне!