FANDOM

Премијум налог Уреди

Сваки е-сим играч може да унапреди свој налог у Премијум. Надоградња траје одређени број дана и за то време вам даје неке предности у односу на обичан налог. Плаћање Премијум налога можете извршити путем кредитне картице или куповином за злато.

Трајање Цена
15 дана 4.99 евра
7 дана 20 Gold
14 дана 20 Gold

Напомена: Куповина Премијум налога у трајању од 14 дана за 20 Gold није стална, већ само док траје акција. Па ако већ дајете Gold за Премијум, онда боље сачекајте да се појави нека акција попут ове:

Premium100

По активирању Премијум налога, играг добија изнад свог аватара златну звездицу која га разликује од обичних налога

Premium1

ПогодностиУреди

Након надоградње налога на Премијум, играч стиче следеће погодности:

Порези и валута у оптицајуУреди

Играч ће моћи да види све порезе своје земље који су прикупљени за претходни дан, као и укупан број валуте у оптицају.

Порези се налазе када кликнете на: ЗемљаЗакони

Напомена: Морате бити конгресмен да би вам ова опција била доступна.

Premium2

Посматрачи биткеУреди

Бићете у прилици да видите ко све посматра одређену битку. Захваљујући тој информацији ћете лакше проценити да ли можете да дођете до Херој Битке медаље или да освојите рунду.

Premium3

Монетарни маркетУреди

Можете да видите историју трансакција на Монетарном маркету. У зависности од обима промета можете лако да закључите где се најбрже препродаје валута или злато, и тиме брже профитирате. Такође можете видети и када се десио напад на Монетарни маркет (у случају да сте председник, конгресмен или бизнисмен, па вас ова информација интересује).

Premium4

ФирмеУреди

Кликом на Моја местаФирме појавиће вам се нова опција: "Покажи преглед предузећа"

Наместите параметре за временски период који вас интересује и земљу у којој послујете и за узврат ћете добити доста корисних информација око профитабилности ваших компанија.

Premium5

БустериУреди

Специјални предмети (бустери) ће имати дупло краћи негативан период ако имате Премијум налог. Уместо да чекате 48 сати до поновног коришћења, чекаћете 24 сата.

Premium6

Војна јединицаУреди

Добијате опцију да свим члановима војне јединице пошаљете истовремену поруку. У супротном би на сваких 10 секунди могли да шаљете по једну поруку.

Premium7

НовинеУреди

Премијум налог вам омогућава да видите ко се све претплатио на ваше новине и ко је све гласао на ваше чланке.

Premium8

Политичка странкаУреди

Бићете у прилици да свим члановима ваше политичке партије пошаљете групну поруку, слично као и са војном јединицом.

Услов је да сте вођа странке!

Акционарска фирмаУреди

Добићете опцију да прегледате имовинско стање било које акционарске фирме. Моћи ћете да видите: Којим фирмама располаже, количину новца у злату, количину новца у валутама, које све производе има у складишту, шта све продаје од производа и на којим маркетима... Доста информација које вам могу значити приликом одабира акционарске фирме у коју желите да инвестирате.

Premium9

Честа питањаУреди

Да ли је могуће платити користећи кредитну картицу? 

  • Да, само морате да направите ПејПал профил, повежите га са својом кредитном картицом, и одрадите обичну уплату користећи ПејПал профил. 

Могу ли купити Премијум налог за свог пријатеља? 

  • Да, можете купити претплату за више налога користећи ваш налог. Само треба да нам доставите име вашег пријатеља док будете вршили претплату.