FANDOM

Зашто бих додавао нове пријатеље?Уреди

У browser играма попут е-сима, виртуелни пријатељи које сте упознали од како сте почели да играте ће вам касније бити главни разлог што и даље кликћете.

Многи сегменти игре ће вам временом досадити али по која размењена реч у игри или на чет каналу сигурно неће. Већина старијих играча и даље игра како не би изгубили контакт са виртуелном заједницом. У неким играма то виртуелно дружење траје годинама.

Након што сте додали новог пријатеља, моћи ћете да видите његове узвике, што је још једна од предности. Бићете информисанији о дешавањима у игри.

Да би прешли нека од достиггућа, админ ће од вас захтевати да у своју листу пријатеља додате одређени број играча, као и неколико играча из страних земаља.

Колико могу да имам пријатеља?Уреди

Пријатеља можете да имате колико год хоћете, нема никаквих ограничења.

Како да додам нове пријатеље?Уреди

Када одлучите кога хоћете за пријатеља, кликните на његов профил и
576px-Screenshot 1-1
појавиће вам се опција "Додај на листу пријатеља" (слика 1).

. Затим ће вам се појавити информација да је предлог за пријатељство послат (слика 2).

.

597px-Screenshot 3

Играч коме је послат предлог за пријатељство може да вас прихвати за пријатеља а може и да вас одбије тиме што ће "искулирати" ваш захтев. У случају да желите да му пошаљете опет захтев мораћете да чекате недељу дана од тренутка кад је захтев последњи пут послат..

Кликом на свој профил можете видети ко су вам све пријатељи.

Како да уклоним неког са листе пријатеља?Уреди

По истом принципу по ком додајете пријатеље, по том их и уклањате (слика 3)
565px-Screenshot 2-1

Уклоњеног играча ћете касније увек моћи поново да додате.

Нећете моћи да видите његове узвике, осим ако не одете директно на његов профил.