FANDOM

Промоције Уреди

Промоције се организују од стране Админа. Сваки дан је нека од промоција активна и у просеку трају по 24 сата.

Списак:

Премијум налогУреди

Premium100

LongerPremium

Углавном се даје промоција са 100% дужим трајањем Премијум налога.

Више злата од звања нових играча:Уреди

Moregoldfromreferrers

Ако током трајања ове акције доведете новог играча у игру који се регистровао преко вашег позивног линка, уместо 10%, добијаћете 50% прихода од сваке његове медаље.

Више злата:Уреди

50moregold

70moregold

За играче који купују злато, обично се на сваке 2-3 недеље организује промоција за куповину 50% више злата по истој цени. Друга промоција се ретко кад користи и искључиво у специјалним приликама!

Више штете:Уреди

BonusDMG100

Ово је омиљена промоција за већину играча, посебно за оне које купују злато. Доста њих удара са к5 оружјем и разним бустерима не би ли своју штету максимално повећали.

Већа шанса за критичан ударацУреди

100MoreCritical

Ова промоција највише одговара играчима који имају шансу да направе критичан ударац на 40%, са овом промоцијом им се шанса увећава на максималних 80%. Зато за време трајања ове промоције не морају да купују и активирају наносаче бола!

Обнављање здрављаУреди

50HP

На сваких сат времена вам се здравље обнавља за 50. Играчи који се на свака 2 сата појаве да спусте своје здравље са 100 на 0 ће најбрже напредовати. Имате прилику да за 24 сата ударите 24 бесплатна БЕРСЕРК ударца, а у зависности од ваше опреме и % избегавања штете, број берсерка може бити и преко 40. Сваки БЕРСЕРК вам даје по 5 искуствених поена, па на крају акције можете да имате и до 200 ИП више. Све зависи од вашег слободног времена :)

Већа шанса да добијете дропУреди

200Drops

Након окончања битке се дели 200% више опреме, самим тим су и ваше шансе веће да добијете неки дроп.

FundraisingУреди

Паралелно са наведеним акцијама се организује и јавно прикупљање новчаних средстава како би се за неке од држава организовали Бејби Бумови.

FundraisingBB