FANDOM

По логовању у игру, са леве стране видећете ваше дневне обавезе (посао, тренинг, борбе)

У овом туторијалу ћемо причати о тренирању.

ТренингУреди

Тренирањем повећавате своју снагу, што значи да ћете правити више штете у биткама.
Train10

Што више тренирате, више ћете моћи да помогнете својој земљи и њеним савезницима. Након сваких 30 дана тренирања добијате "Супер војник медаљу". За ову медаљу није потребно тренирати 30 дана у континуитету тј. након прескоченог тренинга се не прекида низ, па сви играчи имају више "Супер војник медаља" него "Вредан радник медаља".

Наравно, свака медаља вам доноси 5 Gold

Train13 Два начина стизања до тренинг опције (лево и десно)

Као и приликом посла, и код тренирања се превуче миш преко опције "МОЈА МЕСТА" па се кликне на "ТРЕНИНГ", наравно може и преко пречица које сам црвеним правоугаоником уоквирио на првој слици.

Након клика на тренинг, долазимо до следеће две слике:

(1.слика стање пре и 2.слика после тренирања)

Train11   Train12

У старту ћете имати 100 поена а након првог тренинга добићете још 100 поена, тако да ћете први дан играња завршити са 200 поена тј снаге :)

Касније ће вам се нови поени које добијате по тренингу смањивати и самим тим ћете све спорије повећавати своју снагу, иста ситуација је и код напредовања са економским скилом који добијате приликом рада.

На слици ћете видети и војни ранк, потенцијалну штету коју можете да правите у зависноти од оружја које користите, видећете и део са опремом коју ћете једног дана носити... У овом туторијалу се држимо тренинга :)

Колико напредујете поена по тренингу?Уреди

Укупна снага Добијена снага по тренингу Након ког тренинга се мења износ
100-500 100 4
500-1000 50 14
1000-1500 25 34
1500- 1800 10 64
1800 - 2100 5 124
2100 - 2250 2 199
2250 1 200+

Напомена: Игру почињете са 100 снаге

Прва четири дана добијате по 100 поена, затим по 50, док након двестотог дана добијате само по 1 поен.

У случају да имате Премијум налог који се плаћа (златом које добијате у игри или куповином налога за стварне паре), ваша снага ће се повећавати дупло по дану! И то повећање ће трајати док не стигнете групу најјачих играча на серверу. Поседовањем Премијум налога моћи ћете за дупло краће време да сустигне најјаче играче на серверу, па ћете до 2250 поена доћи за само 100 дана уместо за стандардних 200 дана.

Играчи који поседују Премијум налог имају звездицу поред свог имена. А више детаља око Ппремијум налога можете наћи кликом на: Моја МестаПремијум Профил

Наравно, што се снажнији тиме ћете и већу штету правити у биткама! Тако да је снага један од битних фактора. Следећи битан фактор је ранк.

Савети:Уреди

- Сваки клик на тренинг вам доноси 4 XP (искуственa поена).

- Након 30 тренинга (који не морају да буду везани) добија се "Супер војник медаља" и 5 Gold

- Куповином Премијум налога моћи ћете да напредујете 50% брже, све док не стигнете најјаче играче. Нема претицања :)