FANDOM

TournamentMedal

Turniri Уреди

Postoje tri vrste turnira:

  1. Svetski rat
  2. Nacionalni turnir
  3. Timski nacionalni kup

Važne informacije:

  • Tokom trajanja bilo kog od ova tri turnira, sve trenutne bitke se zamrzavaju i igrači mogu da se bore samo na turniru!
  • Tek po okončanju turnira se bitke odmrzavaju i sve se nastavlja po "starom" s tim da će pobednici imati više medkit-ova i zlatnika od medalja :)
  • Admin uvek 48 sati pred početak turnira informiše igrače o predstojećem događaju, kako bi svi mogli na vreme da se pripreme.
  • Turniri se obično organizuju tokom vikenda kako bi što više igrača bilo u prilici da učestvuje.

Svetski rat Уреди

Kada je u pitanju Svetski rat, sve zemlje se dele u dve grupe: crvenu i plavu.

Biranje timova se zasniva na ukupnoj snazi svih aktivnih građana i cilj je da oba tima budu podjednako snažna kako bi turnir bio što ravnopravniji i neizvesniji.

Međutim, u praksi se dešavalo da se turnir završi sa rezultatom 8-0 (I Svetski rat, IV Svetski rat, VI Svetski rat), dok je najneizvesniji do sad bio II Svetski rat koji je završen rezultatom 8-4.

Listu svih održanih turnira možete pronaći klikom na link - KLIK.

U prvih par turnira, svaka runda je trajala po 120 minuta, ali je u poslednje vreme trajanje runde smanjeno na 10 minuta!

Primer Svetskog rata

WW

WWSoon

NagradeУреди

Napomena

Da bi dobili neku od nagrada potrebno je da se borite 30 puta ili da udarite 6 berserk!

Drugi uslov je da vaš tim pobedi :)

Timski nacionalni kupУреди

Tokom organizovanja timskog nacionalnog kupa, sve zemlje se dele u 8 timova i svaki tim formiraju 6-7 zemalja

Primer timova:

NacCupRes
Prvidrugiturnir

....

Sedmiosmiturnir

Sistem organizovanja rundi:

NacionalCup

Tokom ovog događaja, svaki tim se bori tri puta:

  • U prvom kolu
  • U pobedničkom ili gubitničkom polufinalu
  • Za konačnu poziciju (za prvo mesto, za treće mesto, za peto mesto ili za sedmo mesto)

NagradeУреди

Napomena

Da bi dobili neku od nagrada potrebno je da se borite 50 puta ili da udarite 10 berserk tokom trajanja turnira! Nije bitno da li ćete udariti 50 puta u prvom kolu ili po 15-20 puta u svakom od kola, bitno je da u zbiru imate preko 50 udaraca!

Drugi uslov je da vaš tim pobedi u nekom kolu :)

U slučaju da vaš tim pobedi u sva tri kola, dobijate: 3x medkit, 3x medalju, 15 Gold i sva dostignuća vezana za timski nacionalni kup!

Nacionalni turnirУреди

Tokom trajanja nacionalnog turnira svaka zemlja se bori samostalno. Nema deljenja u grupe!

Svaka zemlja se bori pet puta, što znači da igrači mogu da učestvuju u minimum 40 rundi (ako se svih 5 kola završi sa rezultatom 8-0) ili u maksimum 75 rundi (ako se sva kola završe sa 8-7).

Zato je bitno da se šteta ravnomerno raspoređuje, da se ne pravi overkill i da se organizovano prate runde!

Svaka runda traje 5 minuta kako bi se turnir završio istog dana.

Primer nacionalnog turnira:

Nacturnir1

Nacturnir2

  • Zbog neparnog broja zemalja, jedna država se na slučajan način bira i proglašava srećnim pobednikom. Automatski joj se računa da je kolo dobila rezultatom 8-0. Time umesto 5 kola, učestvuje četiri pa zato treba da pravi veću štetu po rundama, kako ne bi imala hendikep na taj kriterijum.

Rangiranje pobednika zavisi od:

  1. Ukupnog broja pobeda (primarno) 
  2. Ukupnog broja dobijenih rundi
  3. Ukupnog broja izgubljenih rundi
  4. Ukupne načinjene štete (najmanje bitno ali nekad upravo ovaj kritetijum presudi!) 

Primer kada smo upravo zbog poslednjeg kriterijuma ispustili treću poziciju i finansiranje BB:

NT4thPlace

NagradeУреди

  • Medkit
  • Medalja na profilu
  • 5 Gold (zlatnika)
  • Neka od dostignuća
  • Organizovanje Baby Boom-a (BB) za prve tri zemlje:
    • Prvo mesto donosi 50 EUR za reklamiranje na FB
    • Drugo mesto donosi 25 EUR za reklamiranje na FB
    • Treće mesto donosi 10 EUR za reklamiranje na FB

Napomena

Da bi dobili neku od nagrada potrebno je da se borite 50 puta ili da udarite 10 berserk tokom trajanja turnira! Nije bitno da li ćete udariti 50 puta u prvom kolu ili po 10 puta u svakom od pet kola, bitno je da u zbiru imate preko 50 udaraca!

U slučaju da vaš tim pobedi u svih pet kola, dobijate: 5x medkit, 1x medalju, 5 Gold i sva dostignuća vezana za nacionalne turnire!